Na kawie o… - Chapter1
Grupa Plichta
/ Na kawie o…

Grupa Plichta / Na kawie o… 

…marzeniach, potrzebach, celach i wątpliwościach klientów przybywających do salonów Grupy Plichta, topowej grupy dealerskiej, oferującej nowe i używane samochody. Główny przekaz (hasło) parasolowej komunikacji to „Kierujemy się Twoimi potrzebami”. Wyraża on koncentrację Grupy Plichta na potrzebach kierowcy, partnera, rozmówcy, a w dalszej kolejności, klienta. 

Wyzwanie 

Zadaniem było nawiązanie do tej idei i jednoczesne umożliwienie podejścia ukierunkowanego na człowieka (ang. human-oriented). Postanowiliśmy więc to zaaranżować i pokazać, że na kawie w Grupie Plichta kierowcy znajdą to, czego szukają i o czym marzą. 

Rozwiązanie 

Stworzyliśmy miniserial „Na kawie w Grupie Plichta”, który w zabawny sposób wyróżnia szereg istotnych problemów, z jakimi przychodzą do salonów klienci. Stałym bohaterem rozmów na kawie jest realny doradca Grupy Plichta, który ekspresowo i z empatią odpowiada na potrzeby, wybory i marzenia, a nawet radzi sobie z „uczuleniem na ściemę”.  

Całość została nakręcona w gdańskim salonie Grupy Plichta. Miniserial promowała również kampania digitalowa. 

Dołącz na kawę w Grupie Plichta i obejrzyj nasz serial!  

 

 

Samochód marzeń
Ona i on to para z długim stażem. Do czego doprowadzi omawianie cech wymarzonego auta?


Uczulony na ściemę
Czy doradcy uda się znaleźć lek na ten rodzaj alergii? 


Wymagający klient
Czy doradca przejdzie sprawdzian pełen pułapek?