Grupa Plichta / Na kawie o…
…marzeniach, potrzebach, celach i wątpliwościach klientów przybywających do salonów Grupy Plichta, topowej grupy dealerskiej, oferującej nowe i używane samochody. Główny przekaz (hasło) parasolowej komunikacji to „Kierujemy się Twoimi potrzebami”. Wyraża on koncentrację Grupy Plichta na potrzebach kierowcy, partnera, rozmówcy, a w dalszej kolejności, klienta.
Wyzwanie
Zadaniem było nawiązanie do tej idei i jednoczesne umożliwienie podejścia ukierunkowanego na człowieka (ang. human-oriented). Postanowiliśmy więc to zaaranżować i pokazać, że na kawie w Grupie Plichta kierowcy znajdą to, czego szukają i o czym marzą.
Rozwiązanie
Stworzyliśmy miniserial „Na kawie w Grupie Plichta”, który w zabawny sposób wyróżnia szereg istotnych problemów, z jakimi przychodzą do salonów klienci. Stałym bohaterem rozmów na kawie jest realny doradca Grupy Plichta, który ekspresowo i z empatią odpowiada na potrzeby, wybory i marzenia, a nawet radzi sobie z „uczuleniem na ściemę”.
Całość została nakręcona w gdańskim salonie Grupy Plichta. Miniserial promowała również kampania digitalowa.
Dołącz na kawę w Grupie Plichta i obejrzyj nasz serial!
Samochód marzeń
Ona i on to para z długim stażem. Do czego doprowadzi omawianie cech wymarzonego auta?
Uczulony na ściemę
Czy doradcy uda się znaleźć lek na ten rodzaj alergii?
Wymagający klient
Czy doradca przejdzie sprawdzian pełen pułapek?