jak pracujemy?
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2019/10/step-1.png)
Dopuszczamy nawet, że klient ma rację. Jesteśmy otwarci. Od słupków czy tortów ważniejsze są wnioski, jakie potrafisz wyciągnąć. Często od statystyk lepiej sprawdza się metoda „twarzą w twarz”.
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2019/10/step-2.png)
Prawda i reklama? Niekoniecznie Ale prawdą jest, że jak nie znajdziesz autentycznego insightu, który łączy produkt z odbiorcą, to możesz sobie dać spokój z marzeniem o dobrej reklamie. Dlatego „Keep digging, Bob.”
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2019/10/step-3.png)
Jest magia. Są chwile. Ale większość to efekt ciężkiej pracy utalentowanych kreatywnych, których zgromadziliśmy pokładzie. Dobry pomysł powstaje wtedy, gdy już przestaniesz myśleć o tym, co pokazali w Cannes.
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2019/10/step-4.png)
To się musi udać. Wszyscy to powtarzamy, ale część bierze to bardzo poważnie. To nasz Client Service.
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2019/10/step-5.png)
In house production Szybko, realnie, w normalnych budżetach, czyli nareszcie mamy własny dom produkcyjny.
kompetencje
- Strategia komunikacji marki
- Battleplany
- Warsztaty strategiczne i kreatywne
- Platformy kreatywne
- Koncepty kreatywne
- Kampanie zintegrowane
- Loterie i konkursy
- Produkcje filmowe i zdjęciowe
- Eventy
pracujemy dla
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0000_lech-pils.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0021_herlitz.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0002_vox.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0003_pelikan.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0004_bambino.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0005_altax.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0006_kp.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0018_mastercard.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0012_tesa.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0007_uber.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0013_neonail.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0014_mylaq.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0015_compay.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0016_nivea.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0017_vw-grup.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0011_cincin.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0019_concordia.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0008_VW.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0001_DWA.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0010_grecos.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0009_Poznan.png)
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/02/ch1-marki-www_0020_żabka.png)
nagrody
-
Wyróżnienie 2020Media Marketing Polska"Cyfrowa przemiana"
-
Innowacyjne DoświadczenieMiasto Poznań"Wystawa nowych narzędzi tortur"
-
experimental marketingMiasto Poznań"Wystawa nowych narzędzi tortur"
-
CSR / wyróżnienieMiasto Poznań"Wystawa nowych narzędzi tortur"
-
ambient / wyróżnienieMiasto Poznań"Wystawa nowych narzędzi tortur"
-
experimental marketingLech Pils+Lech Poznań"Stawiamy Legendę"
-
ambientLech Pils+Lech Poznań"Stawiamy Legendę"
-
ambient / wyróżnienieVolkswagen Group"Auta w worku"
-
radio / wyróżnienieVolkswagen Group"Miszcz"