jak pracujemy?
Dopuszczamy nawet, że klient ma rację. Jesteśmy otwarci. Od słupków czy tortów ważniejsze są wnioski, jakie potrafisz wyciągnąć. Często od statystyk lepiej sprawdza się metoda „twarzą w twarz”.
Prawda i reklama? Niekoniecznie Ale prawdą jest, że jak nie znajdziesz autentycznego insightu, który łączy produkt z odbiorcą, to możesz sobie dać spokój z marzeniem o dobrej reklamie. Dlatego „Keep digging, Bob.”
Jest magia. Są chwile. Ale większość to efekt ciężkiej pracy utalentowanych kreatywnych, których zgromadziliśmy pokładzie. Dobry pomysł powstaje wtedy, gdy już przestaniesz myśleć o tym, co pokazali w Cannes.
To się musi udać. Wszyscy to powtarzamy, ale część bierze to bardzo poważnie. To nasz Client Service.
In house production Szybko, realnie, w normalnych budżetach, czyli nareszcie mamy własny dom produkcyjny.
kompetencje
- Strategia komunikacji marki
- Battleplany
- Warsztaty strategiczne i kreatywne
- Platformy kreatywne
- Koncepty kreatywne
- Kampanie zintegrowane
- Loterie i konkursy
- Produkcje filmowe i zdjęciowe
- Eventy
pracujemy dla
nagrody
-
Wyróżnienie 2020Media Marketing Polska"Cyfrowa przemiana"
-
Innowacyjne DoświadczenieMiasto Poznań"Wystawa nowych narzędzi tortur"
-
experimental marketingMiasto Poznań"Wystawa nowych narzędzi tortur"
-
CSR / wyróżnienieMiasto Poznań"Wystawa nowych narzędzi tortur"
-
ambient / wyróżnienieMiasto Poznań"Wystawa nowych narzędzi tortur"
-
experimental marketingLech Pils+Lech Poznań"Stawiamy Legendę"
-
ambientLech Pils+Lech Poznań"Stawiamy Legendę"
-
ambient / wyróżnienieVolkswagen Group"Auta w worku"
-
radio / wyróżnienieVolkswagen Group"Miszcz"