Girls Just Want More - Chapter1

Background

MylaQ to marka oferująca produkty do wykonywania manicure hybrydowego w domu, skierowana przede wszystkim do młodszych dziewczyn i przyjazna osobom, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z hybrydami.

Zadanie

Są takie kategorie produktów, które z uwagi na określoną funkcjonalność nieco trudniej wyróżnić na tle konkurencji. Jedną z nich są lakiery hybrydowe – wszystkie dostępne na rynku zapewniają piękny, pełen blasku i trwały manicure. Naszym zadaniem było opracowanie platformy oraz strategii komunikacji dla marki MylaQ, która pozwoli wyróżnić ją na tle konkurencji, przyczyniając się do wzrostu sprzedaży i pozyskania nowych Klientek.

 

Rozwiązanie

Postanowiliśmy spojrzeć na temat nieco szerzej i pokazać, że manicure hybrydowy to nie tylko piękny kolor, trwałość i blask, o czym w kółko powtarza (się) konkurencja. Przygotowaliśmy i wdrożyliśmy nową platformę kreatywną marki pod hasłem „Girls Just Want More”, podkreślając, że produkty MylaQ stworzone są dla dziewczyn, które chcą od życia więcej.

Zrealizowaliśmy spot wizerunkowy z udziałem ambasadorki marki – Natalii Nykiel, w którym pokazaliśmy, że przygoda z produktami MylaQ daje nam WIĘCEJ – frajdy, pozytywnych emocji, pewności siebie czy możliwości wyrażania własnego stylu.

 

Wdrażanie nowej platformy rozpoczęliśmy od kampanii wizerunkowej, realizowanej w digitalu i social mediach. Skupiliśmy się na dobrym targetowaniu – dziewczyny, które nie miały wcześniej okazji stosować lakierów hybrydowych zachęcaliśmy do zakupu zestawu startowego i rozpoczęcia swojej przygody z hybrydami, a te dobrze znające kategorię, zapoznawaliśmy z szeroką paletą kolorów marki.