Wyzwanie:
Kto jak kto, ale marka Bambino zna się na potrzebach całej rodziny. Dlatego postanowiła wprowadzić na rynek żele Bambino RODZINA o pojemności 1000 ml. Nowe opakowania to dużo więcej wygody, relaksujących kąpieli, ulubionych zabaw w pianie i radości z codziennej pielęgnacji. Właśnie o tych wszystkich zaletach mieliśmy przekonać w nowej kampanii.
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/07/szampony.png)
Rozwiązanie:
Aby opowiedzieć o nowych produktach, potrafiących sprostać łazienkowym wyzwaniom, stworzyliśmy kampanię pod hasłem „Rodzinne rozwiązanie na kąpanie”.
Kampanię poprzedziliśmy badaniami i ankietami, w których sprawdziliśmy, jak wyglądają łazienkowe „grzeszki” i „nieczyste zagrania”. Okazało się, że podbieranie innym kosmetyków czy rozcieńczanie płynów do kąpieli to codzienność w wielu domach. Opierając się na tych insightach, pokazaliśmy, że nowe żele, dzięki swoim zaletom, doskonale sobie poradzą w rodzinnych łazienkach.
![](https://chapter1.pl/wp-content/uploads/2023/07/szampony-02.png)
Rodzinne fakty wykorzystaliśmy w kampanii display, w social mediach (w tym angażujące formaty full-screen) oraz na stworzonej na potrzeby akcji stronie.