Pielęgnujemy dziecięcą naturę! - Chapter1
Bambino
/ Pielęgnujemy dziecięcą naturę!

Są kampanie, które dają naszej kreacji szczególną radochę podczas ich realizacji. Zaliczają się do nich w szczególności te, których bohaterami są produkty dla dzieciaków. Kto nie lubi przemieszczać się mentalnie w czasie, by znów „wejść w buty” małej wersji siebie i spojrzeć na zadanie oczami dziecka? My uwielbiamy. Dlatego ucieszyliśmy się, gdy tylko marka Bambino poprosiła nas o przygotowanie kampanii promującej produkty dla dzieci w nowej wizualnej odsłonie. Tym razem obok Bolka i Lolka – kultowych bohaterów opakowań linii Bambino DZIECIAKI – pojawiły się zwierzaki z różnych zakątków świata. Naszym zadaniem było przygotowanie idei kampanii oraz kreatywnych działań wspierających sprzedaż produktów. 

 

Co zwierzaki wnoszą do świata dzieciaków? Co łączy te pierwsze z drugimi? Między innymi na te pytania odpowiedzieliśmy sobie podczas tworzenia idei kreatywnej kampanii. Szybko doszliśmy do wniosku, że każdy zwierzak posiada przynajmniej jedną cechę, która kojarzy nam się z najpiękniejszymi i najbardziej spontanicznymi chwilami dzieciństwa. Surykatki pokazują, jak ważne i przydatne jest wspólne działanie, pandy udowadniają, że należy dbać o swój indywidualizm, kameleony uczą nas kreatywności, a lamy podkreślają znaczenie przyjaźni i bliskości. Właśnie na rozwijaniu i pielęgnowaniu tych naturalnych zachowań, jakie łączą dzieciaki ze zwierzakami, postanowiliśmy skupić się w kampanii „Pielęgnujemy dziecięcą naturę!”.

Główną platformą komunikacji był przygotowany przez nas landing page, na którym zapoznaliśmy odbiorców z ideą kampanii, nową odsłoną produktów oraz wszystkimi zwierzakami, które pojawiły się na opakowaniach. Każdy zwierzak podzielił się najciekawszymi ciekawostkami o sobie.

Nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie zapewnili dzieciakom dobrej zabawy. Na landing page’u udostępniliśmy grę, która miała nie tylko umilać im czas, ale jednocześnie poszerzać ich wiedzę na temat zwierzaków Bambino. Wystarczyło wydrukować specjalne karty, wyciąć je, zorganizować ekipę i sprawdzić, kto najlepiej rozpoznaje zwierzaki po ich cechach. W grze nie zabrakło ciekawostek, które zaskoczyłyby niejednego dorosłego.

By jeszcze bardziej zachęcić dzieciaki do pielęgnowania ich naturalnych dziecięcych cech, przygotowaliśmy konkurs, który podzieliliśmy na cztery (tygodniowe) etapy – w każdym z nich zadanie konkursowe, jak i nagrody związane były z konkretnym zwierzakiem. Zadanie, które należało wykonać w ramach „Tygodnia z flamingiem”, polegało na opublikowaniu zdjęcia dziecka stojącego na jednej nodze z książką na głowie. Konkurs komunikowany był na landing page’u oraz w social mediach, gdzie był realizowany.

Nie samym światem online człowiek żyje. Dlatego część kampanii realizowana była w… ZOO. Miejscu, w którym dzieciaki mogły nie tylko zobaczyć, ale i dowiedzieć się dużo więcej o swoich ulubionych zwierzakach. Ich zadaniem było znalezienie zwierzaków Bambino, zapoznanie się z ciekawostkami na ich temat i rozwiązanie kilku zagadek. Pomogła im w tym przygotowana przez nas mapa i tablice z informacjami o zwierzakach. Nagrodą za rozwiązanie zadań była kolorowanka Bambino, która przywoływała miłe wspomnienia z wizyty w ZOO.

„Pielęgnujemy dziecięcą naturę!” to nie pierwsza kampania promująca produkty Bambino DZIECIAKI, jaką mieliśmy przyjemność realizować. Mamy nadzieję, że dzieciaki dobrze się bawiły, poznały przynajmniej kilka zaskakujących ciekawostek i doceniły piękno swojej dziecięcej natury.