Czułe słówka - Chapter1
NIVEA Polska
/ Czułe słówka

Background

Bambino to polska marka, oferująca znane od pokoleń produkty do pielęgnacji skóry dla dzieci i dorosłych, których delikatność, odżywcza formuła i ochronne właściwości doceniane są szczególnie przez polskie mamy.

Wyzwanie

Marka Bambino kojarzy się przede wszystkim z pielęgnacją dzieci, przez co niektórzy zapominają lub w ogóle nie wiedzą, że posiada ona w swojej ofercie również produkty przeznaczone dla całej rodziny. Naszym zadaniem było skupienie się na tych ostatnich i stworzenie pomysłu na aktywację zwiększającą sprzedaż produktów z linii Bambino Rodzina.

Rozwiązanie

Świat marki Bambino to przede wszystkim czułość i delikatność. Jak sprawić, by Klienci pragnęli tej czułości? Do tematu podeszliśmy… dosłownie i z humorem! Pokazaliśmy, że marka Bambino stoi na straży czułości zawsze i wszędzie – nawet wtedy, gdy do naszego rodzinnego życia wkrada się chaos, szczególnie podczas zabieganym poranków.

 

Przeprowadziliśmy aktywację pod hasłem “Czułe słówka”, której celem było rozładowywanie napięcia i zachęcenie do skupienia się na czułej stronie rodzinnych chwil. Pokazaliśmy, że z Bambino Rodzina nawet najcięższe poranki możemy zaczynać z uśmiechem.

W ramach akcji zorganizowaliśmy “rodzinną” sesję zdjęciową, w której główną rolę odegrała nie rodzina, a “czułe słówka” i emocje towarzyszące porannym wyzwaniom.

 

Stworzyliśmy materiały POS, wśród których najważniejszą rolę pełniły naklejki na lustro z “czułymi słówkami”, dedykowane Klientom. Naklejki odebrać można było w wybranych sklepach stacjonarnych lub wygrać w konkursie zorganizowanym w ramach akcji, w którym nagrodą główną była gra Scriba.

Do wzięcia udziału w akcji zachęcaliśmy poprzez kampanię digital i social media.