Najczulszy ekspert świata - Chapter1

Czułość jest ważna. Trudno wyobrazić sobie bez niej codzienność. Szczególnie, że doświadczamy jej już od pierwszych dni życia – gdy matka z największą delikatnością przekazuje nam swoją miłość za pomocą… dotyku. Właśnie ten najczulszy matczyny dotyk, będący językiem miłości, towarzyszył nam podczas realizacji kampanii „Najczulszy ekspert świata”.

Kto wie najlepiej, co służy naszym najmłodszym pociechom, jeśli nie… one same? To ich uśmiech i najczulsze gesty są kluczem do zrozumienia ich uczuć. Dlatego w kampanii marki Bambino to one – niemowlęta – zostały „najczulszymi ekspertami świata”, którzy porozumiewają się ze swoimi mamami jedynym w swoim rodzaju językiem pozawerbalnym.

 

Nasi najczulsi eksperci polecali mleczko Bambino dla niemowląt, przyznając mu 5 na 5 miśków. Nic dziwnego, bo produkt ten został stworzony z myślą o pielęgnacji ich najdelikatniejszej skóry. To hipoalergiczne, hiperdelikatne, bezzapachowe mleczko z zawartością emolientu, przeznaczone do skóry alergicznej i atopowej, które zadowoli nawet najbardziej wymagających ekspertów.

 

W ramach kampanii odświeżyliśmy spot Bambino, który emitowany był w TV i w digitalu. Przygotowaliśmy kampanię digitalową, działania e-commerce, materiały POS oraz konkurs, w którym wygrać można było kocyki dla niemowląt. Na stronie marki stworzyliśmy specjalny landing page, przedstawiający całą linię produktów Bambino dla niemowląt. By jak najlepiej oddać ideę kampanii, zaprosiliśmy do współpracy eksperta – dr Justynę Korzeniowską, specjalizującą się w psychologii dziecięcej, która pomogła nam przygotować ekspercki content na stronę marki, przybliżający takie zagadnienia jak rola czułości w rozwoju dziecka czy sposoby, za pomocą których dziecko komunikuje się z nami bez słów.