Colours Of My Beauty - Chapter1

Background:

MYLAQ to marka oferująca produkty przeznaczone do wykonywania manicure klasycznego i hybrydowego w domu, skierowana przede wszystkim do młodych dziewczyn, ceniących proste i efektowne rozwiązania oraz najnowsze trendy.

 

Wyzwanie:

Marka, która kieruje swoją ofertę do młodych dziewczyn, musi dojrzewać razem z nimi i podążać za trendami tak szybko, jak one, a nawet być o krok przed nimi. Nadszedł moment, w którym dotychczasowe użytkowniczki produktów MYLAQ dojrzały, a sama marka zaczęła zyskiwać coraz większą popularność wśród starszej grupy docelowej. Okoliczności te musiały pociągnąć za sobą zmiany. Zadanie było oczywiste – nadeszła pora na rebranding i odświeżenie wizerunku marki! Z dotychczasowego na unowocześniony, z dziewczęcego na bardziej kobiecy.

 

 

Rozwiązanie: 

Postanowiliśmy odświeżyć wizerunek marki, wprowadzając znaczące zmiany, ale w kilku etapach – tak, by nie skonfundować dotychczasowych klientek, a jednocześnie zwiększyć atrakcyjność marki w oczach nowych konsumentek.

 

 

Pierwszą i najistotniejszą zmianą wizualną była modyfikacja logotypu oraz opakowań produktów marki. Pożegnaliśmy logotyp w formie dziewczęcej „pisanki” na rzecz unowocześnionej i wyraźniejszej w odczycie wersji, decydując się na zapis nazwy marki wielkimi literami. Dzięki stonowanej kolorystyce i minimalistycznemu logotypowi nowa szata graficzna opakowań produktów zapewniła im elegancki i nowoczesny wizerunek. W kolejnym etapie zmianie uległy wszystkie kreacje graficzne marki – postawiliśmy na nowoczesny design, zastępując mocne i kontrastujące ze sobą kolory stonowanymi odcieniami. Zrealizowaliśmy sesję zdjęciową z udziałem młodych kobiet o różnych typach urody, ukazując różnorodność oferty produktów marki.  I wreszcie – wprowadziliśmy nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Colours Of My Beauty”, by wyrazić, że MYLAQ docenia wszystkie odcienie kobiecego piękna i każda z dziewczyn znajdzie w ofercie marki coś dla siebie.