Widzimy Wasze potrzeby - Chapter1
/ Widzimy Wasze potrzeby

Fielmann to marka o unikalnym na rynku podejściu do konsumentów. Jej wartości oraz oferta wykraczają daleko poza zwykłą sprzedaż. To dbałość o każdy aspekt związany z wyborem i noszeniem okularów. To fundament marki, dlatego chcieliśmy o tym opowiedzieć konsumentom.

 

Założenie to stało się punktem wyjścia do kampanii pod hasłem „Fielmann. Widzimy Twoje potrzeby”. Opowiada ona historie „okularników” i ich potrzeb, pokazując je z różnych perspektyw. Niezależnie od tego, jakie są to potrzeby, ludzie pracujący w Fielmann zrobią wszystko, aby je zrozumieć i na nie odpowiedzieć. 

Chcieliśmy zbudować autentyczną długofalową relację, w której marka staje się kimś bliskim, kto rozumie, wysłucha, doradzi, i jest zawsze pomocna w naszym codziennym życiu pełnym wyzwań. I dlatego widzi więcej, spogląda dalej. Mieliśmy solidną podstawę, na której mogliśmy tę relację budować, ponieważ Fielmann, prócz kompletnych okularów oferuje wiele atrakcyjnych usług dodatkowych, na przykład fachową pomoc przy dobieraniu oprawek, bezpłatne badanie wzroku, ubezpieczenie i gwarancję najlepszej ceny. Tak powstała idea, którą spuentowaliśmy hasłem: Fielmann. Widzimy Wasze potrzeby. Te potrzeby to coś więcej niż tylko doskonała, idealnie dobrana para nowych okularów. To potrzeba budowania pewności siebie, swojej tożsamości albo potrzeba zmiany. Ale także odpowiedniej obsługi i gwarancji, że cokolwiek się zdarzy, mogę przyjść do salonu Fielmann i otrzymam profesjonalną pomoc.

Właśnie w ten sposób połączyliśmy potrzeby klientów i usługi salonów Fielmann i pokazaliśmy je w ciepłym spocie w naszej digitalowej kampanii. Przygotowaliśmy sesję fotograficzną z bohaterami filmu, dzięki czemu w kolejnej fazie kampanii komunikowaliśmy poszczególne usługi oraz produkty w materiałach digital.

Zaprosiliśmy do współpracy influencerów-okularników: lifestylową dynamiczną mamę Joannę Banaszewską i roslinnehistorie. Równolegle obok działań kampanijnych w social mediach prowadziliśmy komunikację ongoing.

W efekcie naszych działań nowi klienci via Internet zaczęli na niespotykaną w historii komunikacji marki w Polsce skalę umawiać wizyty w salonie i odwiedzać stronę WWW, poznając wyjątkową ofertę salonów Fielmann.