Bohaterowie kampanii reklamowych są różni. Czasem są to fikcyjni brand heroes, bardzo często cenieni celebryci, a w niektórych przypadkach sam reklamowany produkt. Bohaterem kampanii, którą zrealizowaliśmy dla Bambino był… jej odbiorca. To dla mam i o mamach mowa w kampanii „Mamo, złap oddech!”, promującej zapachowe olejki do kąpieli dla całej rodziny.
Każda mama, niezależnie od tego, ile ma na głowie dzieci i obowiązków, musi czasem złapać chwilę oddechu, żeby nie zwariować. I my to doskonale rozumiemy. Właśnie dlatego w kampanii „Mamo, złap oddech!” zdecydowaliśmy się docenić wszystkie mamy i przypomnieć im, jak ważne w ich życiu są momenty relaksu. Nawet, a być może szczególnie wtedy, gdy złapać chwilę oddechu mogą co najwyżej pod prysznicem.
Na dzień dobry odświeżyliśmy znany już mamom spot Bambino, informując o dwóch nowych zapachach. Spot emitowany był w telewizji oraz w social mediach marki. Głównym nośnikiem idei „Mamo, złap oddech!” była kontekstowa kampania digital, której hasła odnosiły się bezpośrednio do realnych insightów. Hasła w takiej formie pojawiały się jednocześnie na kanałach social media marki.
Kampanię wsparliśmy działaniami e-commerce, a na stronie głównej Bambino powstał specjalny landing page, poświęcony wyłącznie zapachowym olejkom do kąpieli. By jeszcze bardziej docenić mamy, zorganizowaliśmy na Facebooku prosty konkurs, w którym wygrać można było aromatyczne świeczki, mające umilić im chwile relaksu.