Nie ma chyba młodej dziewczyny, która nie chciałaby porzucić na chwilę swojej codzienności i wyrwać się na na rajską wyspę. Mając to na uwadze, wymyśliliśmy aktywację konsumencką „Feel Real Bali”, w której nagrodą główną był tygodniowy wyjazd z przyjaciółką na wyspę Bali w towarzystwie ambasadorki marki – Karoliny Pisarek. W konkursie wyłoniono trzy laureatki, które wraz z osobami towarzyszącymi miały okazję podziwiać m.in. zjawiskowe balijskie wodospady, pola ryżowe, słynną Bali Swing, świątynię Tanah Lot Temple i Monkey Forest. Nie zabrakło również emocjonujących aktywności, takich jak zajęcia z surfingu i jogi, czy wycieczka jeepami po wyspie. Aktywacja komunikowana była poprzez kampanię digital, social media, materiały POS i współpracę ze znanymi influencerami, m.in. z Angeliką Muchą (littlemooonster96). Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem i świetnym przyjęciem przez konsumentki.