Nie szukaj. Znajdź! - Chapter1
Das WeltAuto.
/ Nie szukaj. Znajdź!

Background

Das WeltAuto to marka, pod którą grupa Volkswagen prowadzi sprzedaż aut używanych. W przeciwieństwie do większości rynku w Polsce Das WeltAuto oferuje samochody sprawdzone, z pewnym przebiegiem i historią oraz w świetnym stanie technicznym.

Wyzwanie

Próba kupienia dobrego auta używanego to trudne zadanie. Kupujący musi zmierzyć się z milionem ofert i sam dociec, która z nich jest godna zaufania. Postanowiliśmy pomóc kupującym i nakłonić ich, aby zamiast marnować czas i siły na szukaniu, skupili się na znajdowaniu najlepszych aut wśród używanych.Postawiliśmy na wyróżnialny insightowy pomysł, który, co ważne, nie wymagał ciężarówki pieniędzy, aby go wyprodukować.

Rozwiązanie

Trwającą 8 miesięcy zintegrowaną komunikację rozpoczęliśmy od kampanii wizerunkowej „Nie szukaj. Znajdź”, która kierowała do wyszukiwarki na stronie Das WeltAuto.

Jednocześnie Zachar Zawadzki, jeden z najpopularniejszych polskich wideoblogerów motoryzacyjnych, w cyklu na kanale Youtube tłumaczył, jak znaleźć najlepsze auto używane i robił to tak profesjonalnie, że film doczekał się 1 362 419 wyświetleń. Na motoblogu na stronie Das WeltAuto pojawiały się artykuły o tej tematyce. Wszystkie materiały targetowane były na najpopularniejsze frazy SEO. W ramach kampanii 65 dilerów Das WeltAuto przeprowadziło lokalne geotargetowane kampanie. Dodatkowo, jako pierwsi w Polsce, umieściliśmy swój brandowany, dedykowany filtr na stronie OtoMoto, który bezpośrednio kierował do strony Das WeltAuto, dodatkowo ułatwiając użytkownikom poszukiwanie samochodu w naszej ofercie.