Czułe na potrzeby całej rodziny - Chapter1
Bambino
/ Czułe na potrzeby całej rodziny

Wyzwanie: 

Marka Bambino postanowiła rozszerzyć linię produktów Bambino RODZINA o szampony stworzone z myślą o najczulszej pielęgnacji włosów. Wprowadzono dwa warianty odpowiadające różnym rodzajom i potrzebom włosów – nawilżający oraz odświeżający.

Naszym zadaniem było udowodnienie, że dzięki swojemu składowi oraz działaniu szampony Bambino RODZINA spełnią potrzeby i oczekiwania wszystkich członków rodziny – zarówno mam, które z troską dbają o jak najlepszą kondycję swoich włosów, jak i najmłodszych, dla których szampon idealny to ten, który pod żadnym pozorem „nie szczypie w oczy”.

 

Rozwiązanie:

Z doświadczenia wiemy, że w rodzinie nie zawsze jest kolorowo. Od czasu do czasu pojawiają się zgrzyty, nieporozumienia i sprzeczki, od których włos na głowie się jeży. Na szczęście w świecie Bambino istnieje jeden niezawodny sposób na rozwiązywanie nawet najbardziej poplątanych rodzinnych problemów – jest nim czułość. To właśnie ona stała się motywem przewodnim kampanii „Szampony Bambino. Czułe na potrzeby całej rodziny”.

Postawiliśmy na to, co lubimy najbardziej, czyli kampanię zintegrowaną okraszoną ogromną dawką czułości i uśmiechu.

By jak najlepiej oddać realia codziennych rodzinnych relacji przygotowaliśmy spot telewizyjny z udziałem prawdziwej rodziny. Do współpracy zaprosiliśmy Kingę Stępień (Lady Gugu) wraz z jej mężem, dwójką dzieci i pieskiem. W spocie postawiliśmy na to, na czym marce Bambino zależy najbardziej – szczerość i autentyczność rodzinnych relacji. Było dużo chaosu, radości i czułości, a co najfajniejsze – nagrania realizowane były w prywatnym domu Kingi, dzięki czemu prawdziwa rodzinna atmosfera już tam na nas czekała.

Nasza rodzinka została również twarzą sesji zdjęciowej, której efekty wykorzystaliśmy w kampanii digital i social mediach. Całość wsparta została komunikacją ongoingową w social mediach marki (Facebook, Instagram) oraz działaniami Kingi na kanałach Ladu Gugu.

Ruch kierowaliśmy na powstały w ramach kampanii landing page, na którym odbiorcy mogli zapoznać się z ideą kampanii, szczegółowymi informacjami na temat wprowadzonych szamponów oraz poradami i ciekawostkami na temat pielęgnacji włosów.