Zobacz, aby widzieć - Chapter1
Fielmann Polska
/ Zobacz, aby widzieć

Mówi się, że życie pisze najlepsze scenariusze. To najwidoczniej prawda, o czym przekonaliśmy się, tworząc serial reklamowy „Za okularami”, zainspirowany prawdziwymi historiami z salonów optycznych Fielmann.  

 

Po co ludziom okulary? Aby lepiej widzieć, pewnie odpowiesz. Jeśli jednak zapytasz dowolnego doradcę salonów Fielmann, to otrzymasz jakąś niezwykłą historię o Klientach. Okazuje się, że okulary to dużo więcej niż rzecz na nosie, a okularnicy to bardzo często barwne postacie.  

 

Słuchając tych opowieści, doszliśmy do wniosku, że nadają się doskonale do przedstawienia marki, która wsłuchuje się w potrzeby swoich Klientów i na nie odpowiada. Pomyśleliśmy sobie również, że te potrzeby są często tak nieoczywiste i głębokie, że bardziej to przypomina wizytę u terapeuty niż w zwykłym salonie. Stąd pomysł, aby historie umieścić w gabinecie u „optoterapeuty”.  

 

 

Tak powstał, składający się z 7 odcinków, serial reklamowy pod tytułem „Za okularami”. Każda z części opowiada o innej potrzebie i innym beneficie, który oferuje swoim Klientom marka. Kontent wykorzystaliśmy w ogólnopolskiej kampanii digital . 

 

Jak się okazało, nie tylko my dobrze się bawiliśmy podczas tworzenia tych filmów. Serial spotkał się z bardzo dobrym odbiorem. Aż 25% odbiorców oglądało reklamy do końca, co w epoce superkrótkich, krzyczących do widza częstochowskimi rymami, form jest czymś naprawdę niezwykłym.  

 

Zresztą, zobaczcie sami, jak się Wam ten serial widzi.  

Ślepa miłość, 

czyli historia o tym, że warto widzieć, że się nie widzi.

 

Mąż idealny,

o tym, że idealne wybory czasem są nieidealne.

Zabiegany gość,

czyli mała drama o tym, że bieganie nie ma sensu.

Poważne prawo,

niepoważny odcinek o bardzo poważnych korzyściach.

Serce nie sługa

o tym, że dobre serce może uszkodzić okulary.

Silent disco, 

o tym, że dobry bit jest wart więcej niż tysiąc słów.

Oczy nie kłamią, 

o tym, że warto czasem uwierzyć własnym oczom.