2 wyróżnienia w konkursie Kreatura 2019 i statuetka Golden Arrow za kampanię społeczną „Wystawa nowych narzędzi tortur”
Nasza kampania społeczna „Wystawa nowych narzędzi tortur”, realizowana we współpracy z Urzędem Miasta Poznań, nagrodzona została dwoma wyróżnieniami podczas gali Kreatura 2019 – w kategoriach CSR i Ambient, oraz zwycięską statuetką Golden Arrow w kategorii Experiental marketing.
„Wystawa nowych narzędzi tortur” to kampania poruszająca problem internetowej mowy nienawiści, z którą każdy z nas na co dzień spotyka się w sieci. By w sposób szczególny zapaść w pamięć odbiorcom, zorganizowaliśmy trzydniową otwartą „Wystawę nowych narzędzi tortur” w Poznaniu, nie podając szczegółowych informacji na temat wydarzenia. Osoby zainteresowane, które odwiedziły wystawę, zamiast średniowiecznych narzędzi tortur zobaczyły w muzealnych gablotach telefony, komputery, tablety oraz rozmaite formy hejtu, na które składały się realne komentarze znalezione w sieci. Pojawiły się również prawdziwe historie osób będących ofiarami mowy nienawiści. Celem kampanii było pokazanie, że słowa i treści, które publikujemy w internecie mają realny wpływ na ludzkie życie i podobnie jak narzędzia tortur – ranią, sprawiają ból i mogą prowadzić do poważnych, nieodwracalnych konsekwencji.
W obu konkursach kampania doceniona została przede wszystkim za efektywność, innowacyjność i niestandardową formę komunikacji.